Als je aan het beeldbellen bent is het mogelijk dat er soms problemen ontstaan. De verbinding loopt niet goed of je hoort elkaar slecht. Onze collega’s kunnen dan vertrouwen op de professionele helpdesk ICT van Dimence Groep maar voor jou was er nog niets.
Omdat wij denken dat digitale zorg alleen succesvol kan zijn als de techniek bij zowel ons als bij jou goed werkt lanceren wij een speciale helpdesk ICT voor cliënten.
Wanneer je tijdens een online afspraak met je behandelaar een probleem ervaart, kun je contact opnemen met de Cliëntenhelpdesk ICT. Daar kun je vragen stellen over allemaal verschillende technische onderdelen. Denk hierbij aan vragen over:
- Alle apparaten die nodig zijn om te kunnen beeldbellen; zoals je mobiele telefoon, een computer of laptop of een tablet;
- Andere manieren hoe je contact hebt met je behandelaar zoals bellen, mailen of whatsappen;
- Clientportaal;
- Algemene ICT vragen.
De medewerker van de Cliëntenhelpdesk ICT gaat jouw helpen om het probleem op te lossen.
Hoe kom je in contact met de Cliëntenhelpdesk ICT?
De cliënthelpdesk ICT is vanaf maandag 4 april a.s. telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 9.00-12.00 uur en van 13.00-15.00 uur via telefoonnummer 088-646 33 46.
De medewerker van de Cliëntenhelpdesk ICT kijkt met je mee waar het probleem vandaan kan komen en hoe het opgelost kan worden.
Schermovername
Download hier het programma Teamviewer Quicksupport waarmee de beeldbelcoaches in overleg jouw scherm kunnen overnemen ter ondersteuning.
Windows: TeamViewer Quicksupport
Android: TeamViewer QuickSupport - Apps op Google Play
IOS: TeamViewer QuickSupport in de App Store (apple.com)
Apple: TeamViewer voor Mac downloaden voor externe bureaubladtoegang en samenwerking