
Het onzichtbare zichtbaar gemaakt
Sommige beroepen zijn heel duidelijk. Een bakker bakt brood en een fietsenmaker maakt fietsen. Maar wat doet nu een medewerker van het servicepunt van de Dimence Groep? Service verlenen? Waarschijnlijk wel, maar wat is dat dan? Vanuit de Beweging van Overvloed vroegen we aan het servicepunt Almelo en omstreken om eens hier wat meer over te vertellen. De dames van het servicepunt pakten de handschoen op en maakten een leuke en leerzame video over hun werk.
De video laat zien op welke manier de verschillende collega’s van de servicepunten van de Dimence Groep collega’s en klanten ontzorgen. Dat dit gebeurt met veel aandacht en toewijding behoeft geen betoog.
We weten zeker dat je telefoontje of gesprekje aan de balie nooit meer hetzelfde zal zijn na het zien van dit filmpje!
Veel kijkplezier!
Het filmpje is gemaakt door Anja Berenschot, één van de medewerkers van de servicereceptie.
Ze had nog nooit zoiets gedaan, maar met een goed advies van de collega’s van I&A over te gebruiken software, veel goede zin een creatief brein mag deze eerste proeve van bekwaamheid er zijn toch? Dus… mocht je nog eens iemand zoeken…